Darmowa dostawa od transakcji na 300 zł u danej marki
PLANA
/
PLANA

To moda o duszy pełnej architektury. Racjonalna, przemyślana, funkcjonująca ponad krótkotrwałymi trendami. Te dwie dziedziny, choć z pozoru odległe, łączy bowiem wiele: znaczenie odpowiednich proporcji, dobrej konstrukcji, doboru materiałów, dbałość o detale. Każda z kapsułowych kolekcji marki to zamknięta wizualna opowieść, której językiem są zdjęcia, szkice, rysunki i schematy.

Właścicielką i pomysłodawczynią marki jest Dominika Niewczas-Januszek. Z wykształcenia architektka, która pracowała w znakomitych polskich pracowniach architektonicznych. Mimo całej wspaniałej przygody z architekturą to tworzenie mody zawsze było pasją Dominiki. Najpierw były studia na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, praca dla wielkiej modowej korporacji a wreszcie stworzenie autorskiej marki odzieżowej, o geometrycznym, nieco architektonicznym w odbiorze, zacięciu.

Proste, nowoczesne ubrania i dodatki Plany powstają z naturalnych, szlachetnych materiałów. Traktowane są z należytym szacunkiem a marka dba o to, by wykorzystywać nawet drobne skrawki tkanin. Kolekcje szyte są w małych ilościach, a kolejne egzemplarze doszywane na zamówienie. Plany zależy, by tworzyć modę odpowiedzialnie i unikać nadprodukcji. Chce, by klientki miały poczucie, że rzeczy które wybierają są spójne, zgodne z ich poczuciem estetyki oraz wartościami, którymi się kierują.

Plana powstała i rozwija się we Wrocławiu – działa w Polsce i szyje w Polsce. Korzysta wyłącznie z certyfikowanych tkanin produkowanych w Unii Europejskiej, które są starannie testowane.
Premierowa Kampania One marki PLANA to pocztówka z Filharmonii w Szczecinie. Ten budynek to monumentalna, przypominająca gigantyczną bryłę lodu kompozycja. Rzeźba. Wnętrze zaś działa jak zamknięty fragment miasta. W ogromnym białym holu królują wielkie wolne przestrzenie, przeskalowane otwarcia i minimalistyczny detal. Spiralna klatka schodowa zaprasza do oglądania wnętrza z wielu poziomów. Całość ma kontemplacyjny klimat. Będąc tu intuicyjnie zaczynamy ściszać głos. Tak jakbyśmy bali się przeszkadzać tej nieskazitelnej bieli. Z zachwytu nad miejscem powstała kampania One. To nie jest kalka z przestrzeni, ale próba zamknięcia klimatu miejsca w formach odzieżowych. Sylwetki są budowane przez linie cięć, symetrię i podziały. Geometryczne formy łączą się z marszczeniami oraz prostymi detalami by stworzyć efekt delikatnego ruchu, rozedrgania.

Tutaj szybko znajdziesz czego szukasz!

Twój koszyk zakupowy

Brak produktów w koszyku.

Powiadom mnie kiedy produkt będzie dostępny Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Podaj poniżej swój poprawny adres e-mail.