Zwiewne, lekkie sukienki i spódnice przypominające o długich, letnich wieczorach, grube swetry kojarzone z chłodniejszymi dniami, jeans nawiązujący do bezchmurnego nocnego nieba i przygaszone kolory ziemi, przełamane intensywnymi barwami. Choć w istocie lato się już kończy, wcale nie musimy go jeszcze żegnać. W swojej najnowszej jesiennej kampanii staramy się przemycić je w awangardowych stylizacjach, w których szarość i nudę łączymy z wakacyjnymi akcentami. Jedwabne materiały zestawiamy z ciężkimi butami i ramoneskami, pozwalając w ten sposób małymi krokami wedrzeć się jesieni do naszej szafy. Kampania ma na celu zatrzymanie lata, uzmysłowienia odbiorcy, że jesienna garderoba nie musi być nudna i śmiało możemy się nią bawić.


Nie bez powodu zdjęcia do kampanii zostały wykonane w surowym klimacie wśród piachu, który symbolizuje nie tylko rajskie letnie plaże, ale także pustynną samotność, z którą kojarzą nam się deszczowe wieczory w domu. Bohaterka naszej kampanii nie daje się jednak zamknąć w swoich czterech ścianach, a słoneczne promienie zwiastują nadejście kolejnego, ciepłego lata. Bliskość przyrody i zdjęcia wykonane w Polsce to nasz ukłon w stronę lokalnych przedsiębiorców, którzy nie tylko tworzą odpowiedzialnie, ale także stawiają naturę na pierwszym miejscu. To kampania, w której jako Local Brands otwieramy się na świat. Przebijamy się powoli niczym promienie słońca przez jesienną aurę, czekając na kolejne lato, czyli na to co przyniesie przyszłość w świecie mody.












Fotograf: Patryk Zarzycki
Modelka: Marta Szubert
Stylistka: Paulina Tarnowicz
Makijaż, włosy: Ada Nowakowska
Scenografia: Jakub Dąbrowski
Muzyka: Daniel Bryl
Polskie marki biorące udział w sesji: Acnoum, So Fluffy, Marco Shoes, Kosaty, Melismee, Asme Studios, Mess Apparel, Melancholia, Kamena, Sine Silk, Lust Warsaw, Rett Frem, Philo
Brak komentarzy